Συχνές ερωτήσεις

Πώς κάνω μια παραγγελία;

Από το e-shop

1. Επιλέξτε τα προϊόντα και την ποσότητα που σας ενδιαφέρουν
2. Προσθέστε τα στο καλάθι
3. Πατήστε το κουμπί «Πληρώστε με ασφάλεια».
4. Ολοκληρώστε την παραγγελία σας σαν επισκέπτης (χωρίς εγγραφή) ή δημιουργήστε δωρεάν λογαριασμό στο tangocosmetics.gr (με email).
5. Εισάγετε τα στοιχεία αποστολής και τιμολόγησης της παραγγελίας.
6. Επιλέξτε τρόπο πληρωμής και Πατήστε «Επόμενο Βήμα»
7. Ελέγξτε τη παραγγελία και πατήστε «Ολοκλήρωση παραγγελίας»

 

Τηλεφωνικά

Μπορείτε να μας καλέσετε στο 210 2611775 και να παραγγείλετε όποιο προϊόν έχετε δει στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

Με ποιους τρόπους μπορώ να πληρώσω;

Μπορείτε να πληρώσετε με πιστωτική κάρτα (Visa, Mastercard), PayPal, κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό και αντικαταβολή.

Για αναλυτικότερες πληροφορίες, παρακαλούμε διαβάστε περισσότερα στη σελίδα Τρόποι Πληρωμής.

Μπορώ να παραλάβω από το κατάστημα;

Μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας από τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας (Κωνσταντινουπόλεως 160, Άγιοι Ανάργυροι, ΤΚ: 13561) σε εργάσιμες ημέρες και ώρες. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε στο τηλέφωνο 210 2611775 πριν την παραλαβή.

Πόσο κοστίζει η αποστολή;

Μπορείτε να δείτε αναλυτικές πληροφορίες στη σελίδα Τρόποι αποστολής / Μεταφορικά.

Τα μεταφορικά για παραγγελίες από 20€ και άνω είναι δωρεάν (ισχύει για αποστολές εντός της ελληνικής επικράτειας).

Τι διαφορά έχουν τα έξοδα αποστολής από τα έξοδα αντικαταβολής;

Τα έξοδα αποστολής αναφέρονται στη διαδικασία αποστολής μέσω courier. Τα έξοδα αντικαταβολής αφορούν στην εξόφληση της παραγγελίας την ημέρα παράδοσής της σε εσάς.

Γιατί να κάνω εγγραφή στο tangocosmetics.gr;

Για να μπορείτε κάνετε τις αγορές σας γρήγορα και εύκολα μέσω του tangocosmetics.gr. Μπορείτε να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό από εδώ ή στη σελίδα της Ολοκλήρωσης Παραγγελίας (checkout), επιλέγοντας το «Δημιουργία ενός λογαριασμού». Το μόνο που χρειάζεται είναι να συμπληρώσετε τη φόρμα με τα απαραίτητα στοιχεία επικοινωνίας σας. Ολοκληρώνοντας την εγγραφή σας, δεν θα χρειάζεται να δηλώνετε κάθε φορά τη διεύθυνση αποστολής της παραγγελίας σας και θα έχετε άμεση πρόσβαση στο ιστορικό των παραγγελιών σας.

Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασης. Τι να κάνω;

Στο πεδίο της σύνδεσης πατήστε τον σύνδεσμο «Ξέχασα τον κωδικό μου». Κατόπιν ακολουθείτε τις οδηγίες στο αντίστοιχο μήνυμα.

Μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;

Έχετε  δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εντός 14 ημερολογιακών ημερών, εφόσον αυτά δεν ανοίχθηκαν ή χρησιμοποιήθηκαν.

Σε περίπτωση που η επιστροφή γίνεται λόγω υπαιτιότητας της εταιρείας (ελαττωματικό προϊόν, λάθος στην παραγγελία), το μεταφορικά κόστη επιστροφής επιβαρύνουν την ίδια την εταιρεία.

Σε περίπτωση που η επιστροφή γίνεται χωρίς υπαιτιότητα της εταιρείας, ο πελάτης επιβαρύνεται με τα μεταφορικά κόστη και του επιστρέφεται το ποσό που αντιστοιχεί στην αξία των προϊόντων.

Για οποιαδήποτε περίπτωση επιστροφής, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την εταιρεία στα στοιχεία που θα βρείτε στη σελίδα επικοινωνίας.

Πώς και πότε μπορώ να επικοινωνώ με την Εξυπηρέτηση Πελατών;

Μπορείτε να επικοινωνείτε με την Εξυπηρέτηση Πελατών τις εργάσιμες μέρες και ώρες (09:00 – 17:00) στο τηλέφωνο 210 2611775.